Porządek obrad
                
                I 
                Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
            
                    
         
                
                II 
                Informacja o sporządzeniu protokołu z obrad poprzedniej sesji.
            
                    
         
                
                III 
                	Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustanowienia zasad przyznawania sołtysom diet i zwrotu kosztów podroży służbowej.
            
                    
         
                
                IV 
                Podjęcie uchwały w sprawie określenia górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości którzy nie są  obowiązani do ponoszenia opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi na rzecz gminy,  za usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków  i transportu nieczystości ciekłych.
            
                    
         
                
                V 
                Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na dzierżawę nieruchomości w miejscowości Stróżówka.
            
                    
         
                
                VI 
                Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Gorlice.
            
                    
         
                
                VII 
                Podjęcie uchwał w sprawie zmian:
            
                    
         
				
                1. 
                w uchwale budżetowej Gminy Gorlice na 2024 r.
           	 
                                        
                             
				
                2. 
                w wieloletniej prognozie finansowej.
           	 
                                        
                             
                
                VIII 
                Uchwalenie budżetu gminy na 2025 rok.
            
                    
         
                
                IX 
                Przyjęcie wieloletniej prognozy finansowej. 
            
                    
         
                
                X 
                Uchwalenie planu pracy Rady Gminy na rok 2025.
            
                    
         
                
                XI 
                Informacja o działalności Wójta w okresie międzysesyjnym oraz  o wpływających interpelacjach i zapytaniach.
            
                    
         
                
                XII 
                Sprawy różne i  zapytania.