« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

I Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

II Informacja o sporządzeniu protokołu z obrad poprzedniej sesji Rady Gminy Gorlice.

III Analiza realizacji zadań z podstawowej opieki zdrowotnej na terenie gminy oraz z zakresu lecznictwa szpitalnego.

IV Przyjęcie informacji o stanie realizacji zadań oświatowych w szkołach podstawowych i przedszkolach w roku szkolnym 2023/2024.

V Podjęcie uchwały w sprawie przyznania dotacji dla osoby fizycznej na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się w ewidencji zabytków w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.

VI Podjęcie uchwały w sprawie określenia zasad i trybu korzystania:

VII Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Gorlickiemu.

VIII Podjęcie uchwały w sprawie poboru podatku od nieruchomości, podatku rolnego i leśnego od osób fizycznych w drodze inkasa, określenia inkasentów oraz wysokości wynagrodzenia za inkaso.

IX Podjęcie uchwały uchylającej uchwałę w sprawie określenia zasad poboru oraz terminu płatności i wysokości stawek opłaty targowej.

X Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

XII Podjęcie uchwał w sprawie zmian:

XIII Informacja o działalności Wójta w okresie międzysesyjnym oraz o wpływających interpelacjach i zapytaniach.

XIV Sprawy różne i informacje.

XV Zamknięcie sesji.

« Powrót do strony głównej