« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

I Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

II Informacja w sprawie uwag zgłoszonych do protokołu obrad z I sesji Rady Gminy Gorlice.

IV Podjęcie uchwały w sprawie wyboru przedstawiciela gminy na członka Zgromadzenia Związku Gmin Ziemi Gorlickiej.

V Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia Wójta Gminy Gorlice.

VI Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia zasad przyznawania oraz wysokości diet dla radnych Gminy Gorlice, oraz zasad zwrotu kosztów podróży służbowej przysługujących Radnym Gminy Gorlice.

VII Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie powołania składów osobowych oraz przewodniczących Komisji Stałych Rady Gminy Gorlice.

VIII Informacja o działalności Wójta w okresie międzysesyjnym oraz o wpływających interpelacjach i zapytaniach.

IX Zamknięcie sesji.

« Powrót do strony głównej