Porządek obrad
I
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
II
Informacja w sprawie uwag zgłoszonych do protokołu obrad z I sesji Rady Gminy Gorlice.
III
Ocena Zasobów Pomocy Społecznej Gminy Gorlice.
IV
Podjęcie uchwały w sprawie wyboru przedstawiciela gminy na członka Zgromadzenia Związku Gmin Ziemi Gorlickiej.
V
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia Wójta Gminy Gorlice.
VI
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia zasad przyznawania oraz wysokości diet dla radnych Gminy Gorlice, oraz zasad zwrotu kosztów podróży służbowej przysługujących Radnym Gminy Gorlice.
VII
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie powołania składów osobowych oraz przewodniczących Komisji Stałych Rady Gminy Gorlice.
VIII
Informacja o działalności Wójta w okresie międzysesyjnym oraz o wpływających interpelacjach i zapytaniach.