Porządek obrad
                
                I 
                	Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
            
                    
         
                
                II 
                Informacja w sprawie uwag zgłoszonych do protokołu obrad z I sesji Rady Gminy Gorlice. 
            
                    
         
                
                III 
                Ocena Zasobów Pomocy Społecznej Gminy Gorlice.
            
                    
         
                
                IV 
                Podjęcie uchwały w sprawie wyboru przedstawiciela gminy na członka Zgromadzenia Związku Gmin Ziemi Gorlickiej.
            
                    
         
                
                V 
                Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia Wójta Gminy Gorlice.
            
                    
         
                
                VI 
                Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia zasad przyznawania oraz  wysokości diet dla radnych Gminy Gorlice, oraz zasad zwrotu kosztów podróży służbowej przysługujących Radnym Gminy Gorlice.
            
                    
         
                
                VII 
                	Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie powołania składów osobowych oraz przewodniczących Komisji Stałych Rady Gminy Gorlice.
            
                    
         
                
                VIII 
                Informacja o działalności Wójta w okresie międzysesyjnym oraz   o wpływających interpelacjach i zapytaniach.